duminică, 25 iulie 2010

Un mod simplu de a descarca fisiere de pe youtube!

Cum sa downloadezi fisiere de pe yotube!


Cred ca de multe ori ai vrut sa descarci fisiere de pe youtube.

Eu am raspunsul tau la intrebarea oare cum sa descarc eu videoclipul asta mah ca e chiar misto!
Pai simplu zic eu, dar exista si o parte negativa: merge doar cu browserul Mozila Firefox.

Daca folosesti deja acest browser e simplu dar daca nu va trebui sa il descrci de aici.
Bun acum dupa ce ai si browserultotul e floare la ureche.

Dai click aici si apesi pe adaugare add to firefox

Dupa ce s-a instalat inchizi browserul si il deschizi din nou.
Intri pe youtube si sub filmulet o sa ai optiuni de download fisier (mp4 ; flv)
Apesi pe una din ele si se descarca in PC.
Ma bucur daca ti-am fost de ajutor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca iti place blogul lasa si tu un comentariu;)